30/01/07

Fenómenos Pal-anormales


Por Sara:

Perdin un esquí!!! Bueno, resulta que eu creía que tiña un certo control sobre o basico do esquí asique ao segundo dia de neve decidimos baixar por unha azul. As primeiras veces todo foi ben pero a cuestion chegou á terceira vez que xa me pegeui unha boa o sair do remonte. Cando superei esa decidin baixar a pista e descansar un pouco hasta a hora do cursillo pero… que gracia pensar que iba botar un “pouquiño de tempo” en baixala… Empecei a baixar a costa e de repente collin moitisima velocidade e deixeime ir hasta que parara contra alguen ou contra algo pero mentres tanto iba intentando esquivar todo o que podia hasta que me tropecei con un pequeno desnivel no medio da pista no tramo mais inclinado e fun a rolos media costa abaixo. Soltouseme un esquí, as gafas quedaron tiradas tamen por alí e os bastons tamen. Ó que parei de dar voltas, soltei o esquí que me quedaba, levanteime e o primeiro que me pasou foi ir coller as gafas e limpalas pa poder ver algo e cando as limpei e as puxen collin o esquí que me soltara e o baston e cando fun coller o outro esquí e o outro baston non habia nin rastro deles en todo o ancho da pista. Casualmente pasou por alí Cris e mandeille que parara pa que me axudara, non fora a ser que quedara tocada e non vira ben…peo non estaba engañada: o esquí e o baston desapareceran!! Subin un trozo de costa para ver se por casualidade subira solo pa arriba pero volvin pa abaixo sin éxito. Despois tamen parou Kiko que tamen estuvo buscando comigo e incluso miramos pola parte do barranco que nese tramo tiña valla, a ver se alguen o tirara por ali, pero tampouco foi así. De modo que Kiko e Cris baixaron a costa mirando a ver se o vían e eu collin o esqui que me quedaba e o baston e puxenme a baixar a costa toda a patas.

Sem comentários: